środa, 2 lutego 2011

Psiak dla Pauli

Pauli uwielbia psy! Sama ma dwa łaciate cuda, więc cóż innego mogłaby dostać, jak nie łaciatego Fisio-Psiaka? :)
Postanowiłam uszyć fisiaka symetrycznego, z jednym okiem i uchem po każdej ze stron, i nosem na środku, czyli w szwie. Na projekcie wyglądał troszkę inaczej, ale taki już los fisiaków, że wychodzą zawsze po swojemu. Łaciaty polar ma to do siebie, że jednak na myśl przywodzi krowę. Do tego uszy sprawiają, że wygląda jakby był w locie... Nic dziwnego, że jak pokazałam go w pracy i zapytałam co to, to usłyszałam:
- "Gdyby nie uszy, to pomyślałabym, że to krowa"
- "Latający cielak?"
Ciekawe co powie Pauli? :)


Pierwowzory!

Przydałyby się fotki 3D, żeby oddać jego urok ;)

1 komentarz:

  1. Pauli prosiła o przekazanie: "Madzia, Mi sie podoba OGROMNIE!!!! Dziekuje!! :)))"

    OdpowiedzUsuń